Toimitusehdot
Nämä toimitusehdot ovat voimassa 1.1.2024 alkaen.
Verkkokauppa
Tuotteiden hinnat sisältävät arvonlisäveron. Pidätämme oikeuden hintojen ja toimituskulujen muutoksiin.
Tilaaminen
Tuotteet tilataan verkkokaupassa siirtämällä ne ostoskoriin ja maksamalla ostoskorin sisältö verkkomaksupalvelussa. Kaikki asiakastiedot käsitellään luottamuksellisesti. Tilauksen yhteydessä kysyttyjä yhteystietoja ei käytetä muuhun kuin tilauksen toimitukseen tai siinä ilmenevien epäselvyyksien selvittämiseen, ellei erikseen toisin mainita. Tilatessasi verkkokaupasta sinun edellytetään tutustuneen ja sitoutuneen kulloinkin voimassa oleviin toimitusehtoihin.
Maksaminen ja maksutavat
Maksupalveluna toimii Klarna Checkout, jonka kautta maksuvaihtoehtoina toimivat lasku, osamaksu, korttimaksu sekä verkkopankkimaksut.
Ilmoittamalla tietoja kassalla hyväksyt Klarna AB:n (Klarna AB, Sveavägen 46, 111 34 Stockholm) ehdot. Painamalla ”Osta” painiketta hyväksyt yleiset ehdot.
Tilaus- ja maksuvahvistus
Kun olemme vastaanottaneet tilauksesi, lähetämme sinulle välittömästi sähköpostilla tilausvahvistuksen, josta näkyvät tilaustietosi. Tarkasta aina tilausvahvistuksen sisältö. Jos sinulla on kysyttävää, ota heti yhteys asiakaspalveluumme. Säästä tilausvahvistus mikäli joudut ottamaan yhteyttä asiakaspalveluun. Asioidessasi asiakaspalvelussa pidä aina mahdollinen asiakasnumerosi ja tilausnumerosi saatavilla. Tarkasta aina, että paketin sisältö täsmää tilausvahvistuksessa olevien tuotteiden kanssa.
Asiakaspalveluumme saat yhteyden seuraavilla tiedoilla:
info@rykkeri.fi
Toimitustavat ja -kulut
Toimituskulut sisältävät posti- ja pakkauskulut. Esitämme ostoskorissa arvion tulevista toimituskuluista ensisijaisen käytössä olevan toimitustavan mukaan. Tarkat toimituskulut näet valittuasi tilaukselle haluamasi maksu- ja toimitustavat. Käytössä olevat toimitustavat riippuvat ostoskorin sisällöstä ja yhteispainosta. Voit valita kassalla käytössä olevista toimitustavoista sinulle parhaiten sopivan vaihtoehdon jonka yhteydessä tarkka toimituskulu on esitetty.
Toimitusaika
Yleisimmät toimitusaikamme Suomeen vaihtelevat tilauksesta ja toimitustavasta riippuen. Poikkeukset toimitusaika-arvioihin on kerrottu, jos ostoskorissa on varastosta loppuneita tuotteita ja ilmoitamme myös mahdollisista viivästyksistä teille välittömästi tilaamisen jälkeen.
Emme vastaa ylivoimaisen esteen aiheuttamista viivästymisistä tai viivästysten aiheuttamista välillisistä haitoista. Verkkokauppa tiedottaa sivuillaan poikkeavista toimitusajoista.
Palautusehdot
Kaikilla Rykkerin tuotteilla on täysi 14 vuorokauden palautusoikeus. Tuotteen palautus on asiakkaan maksettava itse. Palautus tulee hoitaa Postin tai Matkahuollon kautta, ja sen maksu määräytyy palveluntarjoajalla mm. paketin painon, koon ja palveluntarjoajan hintojen mukaan. Voit myös palauttaa tuotteen tuomalla sen suoraan myymäläämme. Postin hinnat voi tarkastaa täällä: Postin kirje- ja pakettihinnat. Matkahuollon hinnat näet täällä: Matkahuolto. Jos olet saanut yli 150€:n tilauksen takia ilmaiset postituskulut ja tilauksesta palautetaan tuotteita niin, että tilauksen loppusumma on alle 150€, palautettavasta summasta vähennetään myös alkuperäiset toimituskulut.
Huom! Räätälöidyillä tuotteilla ei ole palautusoikeutta.
Palautettavan tuotteen tulee olla täysin uusi, kaikin puolin käyttämätön, pesemätön ja puhdas. Tuotelappujen tulee olla tuotteessa kiinni. Tarkistamme palautetun tuotteen kunnon ennen maksun palauttamista. Maksu palautetaan sille maksutavalle, jolla tilaus on maksettu.
Kirjoita tilauksesi mukana tulleeseen lähetyslistaan mitkä tuotteet palautat, pakkaa se ja palautettava tuote huolellisesti. Muistathan kirjoittaa osoitteen ja lähettäjätiedot huolellisesti lähetyslistaan paketin sisälle.
Lähetä palautus osoitteeseen:
Rykkeri, Forssa Fabric Oy
Puuvillakatu 4 C 3
30100 Forssa
+358505508623
Käytäthän palautukseen ensisijaisesti Forssan Citymarketin pakettipisteitä. Kiitos!
SÄILYTÄ kuitti palautuksesta!
Lunastamaton paketti
Lunastamatta jättäminen ei ole sama asia kuin palautus tai peruutus. Lunastamatta jätetystä paketista, josta ei ole tehty erillistä peruutusilmoitusta, perimme toimituskustannukset.
Ongelmatilanteet
Mikäli tuote on kadonnut tai vioittunut kuljetuksen aikana tai se ei muuten vastaa tilaustasi, tulee sinun ilmoittaa virheestä viimeistään 14 päivän kuluessa kirjallisesti Peruutusoikeus ja palautusehdot -kohdassa mainittuun osoitteeseen tai soittamalla yhteystiedoissa mainittuun puhelinnumeroon. Jos paketti on selvästi vaurioitunut kuljetuksessa, teidän täytyy tehdä välittömästi asiasta reklamaatio valitsemanne toimitustavan kuljetusyhtiölle.